onsdag 25 maj 2011

Det där med självdistans

Förresten...kom på en sak nu som jag väl kan dela med mig. Ett tillägg till föregående inlägg.

Ibland kan jag håna de som ställer upp på Idoluttagningarna. "Har de ingen självdistans"? "Hör de inte hur dåligt de sjunger"?

Jag kanske inte skall gå längre än till mig själv....nog för att jag har, och har haft, ett inredningsintresse väldigt länge men det säger ju inte att jag är grym på det. Men strunt samma. När Kanal 5 körde en serie om homestyling för några år sedan var jag fast framför TV:n. Det var det bästa på länge. Jag slängde därför in en spontanansökan till redaktionen om att jag var deras nästa inredare i programmet minsann. "Jag kan bidra med mycket i programmet, mitt stora intresse för inredning samt min sköna skånska". 

Jag har inte fått något svar ens.
Kanske sitter min CV på väggen i redaktionens fikarum, till allmän beskådan, sånt där man sätter upp för att skratta åt.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...