måndag 25 juli 2011

Kattkiss?

God kväll!


Som det regnar. Vad hände med sommaren? Jag har ju inte hunnit att vara på stranden. Jag börjar ju jobba om en vecka. Hisnande känsla.


Ibland luktar det konstigt från vår källare. Ur ett avlopp kan det lukta död ibland. Det var dock längesen sist. Jag brukar hälla lite vatten så att det inte har med rören att göra. Den senaste tiden har vi upptäckt en annan doft. Kattkiss. Vi har ingen katt. Kattkissdoften kommer och lika snabbt kan den försvinna. Vad är detta? Jag har googlat och ev kan det vara växter som doftar eller någon isolering. Hatar äckeldofter. Kan det inte bara få lukta såpa alltid.


Jag har hällt såpa i alla avlopp i källaren nu. Två sekunder senare är doften borta. Märkligt. Någon som vet vad detta är?


Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...