söndag 15 januari 2012

Utflykt

Hej!
Tänk vad man kan ändras med tiden. Jag är en sån där tråkig jävel som inte är så förtjust i varken utflykter eller äventyr. Bara tanken på att åka på djungeltur, kolla in valar på valsafari eller åka till Island för att kolla vulkanutbrott gör mig nervös och obekväm. Huuu.

Jag tänker praktiskt.
Samt fysiskt. Då menar jag inte fysiskt som i ansträngande utan fysiskt som i "vad fan gör jag om jag måste gå på toaletten?"

Men..... Något har hänt sen vi fick vår lilla tjej. Jag tycker det är helt underbart att åka ut i skogen. Ta med sig varm choklad och en engångsgrill. Grilla korv så att den blir så där krispigt god. Vi ska iväg på sånt äventyr nu. Ryggan är packad och jag är redo.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...