torsdag 31 maj 2012

Agam sökes

Hej hej hallå!
Fy skäms osv....Ja jag hinner inte att skriva någon blogg. Inte nu. Det funkar liksom inte. MEN....Om allt går som planerat kommer jag att vara hemma från och med i september med kotte nr2. Jiiipii. Då, kanske, skall jag försöka få tid att skriva. Jag saknar ju det.


Jag är på jakt efter en stol. En stol som IKEA hade för något år sedan men som verkar vara helt galet svårt att få tag i. Jag har den som bevakning på blocket. Nyss var det en kvinna från Eslöv som hade lagt ut en annons. Jag ringde 1h efter att annonsen kommit ut. So long sucker. Den var redan såld. Sjukt. Så snälla familjen Kamprad. Inför den igen i sortimentet.


Om någon där ute har en sådan här och som vill bli av med den, bitte hör av er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...